حمله فیل خشمگین به اتوبوس دولتی

ویدئویی که صحنه شکستن شیشه اتوبوس توسط یک فیل را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله فیل به یک اتوبوس مسافربری در هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از مسافران داخل اتوبوس تهیه شده مشاهده می‌شود این فیل  خشمگین با وارد کردن چند ضربه شیشه جلوی اتوبوس را می‌شکند. این اتفاق در ساعت ۹ صبح تاریخ ۲۵ سپتامبر در منطقه نیلگیریس واقع در جنوب هند رخ داد.

بنا به گزارش راسنه‌های محلی این اتفاق زمانی رخ داد که این اتوبوس در حال حمل کارکنان دولتی از منطقه کوتاگیری به مِتوپالایام بود. راننده اتوبوس با دیدن فیل خشمگین که در وسط جاده پرسه می‌زد خودرو را متوقف کرد، اما لحظاتی بعد این حیوان با نزدیک شدن به اتوبوس شیشه آن را شکست.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی تهیه شده مشاهده می‌شود در ابتدا راننده تلاش می‌کند تا موقعیت به وجود آمده را کنترل کند، اما لحظاتی بعد و با حملات پی در پی فیل از مسافران می‌خواهد تا اتوبوس را ترک کنند. او در ادامه خود نیز از پشت فرمان اتوبوس بلند شده و ماشین را ترک می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در ادامه این فیل وارد جنگل شد و راننده و مسافران بدون مشکلی به مسافرت خود ادامه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۱:۲۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چه فیل خری بود