سفر سفیر آمریکا در سازمان ملل به اراضی اشغالی

سفیر آمریکا در سازمان ملل در پاسخ به دعوت نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است به اراضی اشغالی سفر کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل، دعوت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به اراضی اشغالی را پذیرفت.

بنت روز دوشنبه در ملاقات با لیندا توماس گرینفیلد در مجمع عمومی سازمان ملل، به او گفت: ما منتظر دیدار شما هستیم. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او خواسته بود تا «به حمایت از این رژیم و مبارزه با تعصب ضد اسرائیلی در نهاد‌های بین المللی ادامه دهد».

بنت در گفتگو با نماینده آمریکا مدعی شد: «من فکر می‌کنم که همکاری مجدد آمریکا با نهاد‌های بین المللی فرصت خوبی برای ایجاد تعادل در این نهاد‌ها در مقابله با اسرائیل است. بسیاری از اوقات ما احساس می‌کنیم که این نهاد‌ها نآگاه و گاهی بی انصاف هستند و من فکر می‌کنم  ما و آمریکا می‌توانیم با همکاری یکدیگر کار‌های بزرگی انجام دهیم.» 

بنت همچنین از توماس گرینفیلد خواست به تلاش‌های خود برای کمک به آزادی اجساد  اورون شائول و هدار گلدین دو سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که گمان می‌رود در جنگ ۲۰۱۴ کشته شدند و آزادی دو صهیونیست که این رژیم معتقد است از سوی حماس به اسارت گرفته شدند، کمک کند.

پیشتر دولت ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از برخی از این نهاد‌ها، از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شده بود اما بایدن با پیروزی در انتخابات دوباره به این  شورا و دیگر نهاد‌های بین المللی پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار