صدور ۲۵ پروانه استاندارد در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: امسال ۲۵ پروانه استاندارد کالا و خدمات برای واحد‌های تولیدی و خدماتی این استان صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرضیه قنبریان،مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان، در نیمه نخست سال جاری ۲۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و چهار پروانه استاندارد تشویقی در لرستان صادر شد که بیشترین پروانه‌های صادره مربوط به صنایع غذایی و صنایع ساختمانی و معدنی است.

وی افزود: در این مدت در ۳۱ جلسه کمیته علایم استاندارد لرستان، ۲۱۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته با تمدید ۳۲ پروانه استاندارد اجباری و یک پروانه استاندارد تشویقی، تعلیق ۵۱ پروانه استاندارد، ابطال ۲۲ پروانه استاندارد اجباری و ۲ پروانه استاندارد تشویقی و نیز ۳۷ مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت کردند.

مدیرکل استاندارد لرستان ادامه داد: کمیته علایم، کمیته‌ای است که وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحد‌های تولیدی و خدماتی را در خصوص صدور پروانه استاندارد برای محصول خاص، و تعلیق، رفع تعلیق، ابطال و صدور مجدد آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.