پیام‌های دریافتی در ششم مهر ماه؛

کمبود واکسن برکت در رشت و مشکلات آنتن دهی خطوط ایرانسل در خراسان رضوی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۶ مهر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

خواهش می‌کنم از استان رشت درباره واکسن گزارش تهیه کنید فقط یک نوع واکسن وجود دارد و هر زمان که می‌خواهیم ثبت نام کنیم ظرفیت پر می‌شود.


سلام لطفاً پیگیرمشکل وام ودیعه مسکن باشید. من ثبت نام کرده ام، اما بانک‌ها به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند.


با سلام درشهرستان بویین میاندشت واقع در استان اصفهان حتی یک شهرک صنعتی وجود ندارد ومن یک کار آفرین هستم و چند سالی است که نمی‌توانم فعالیت کنم لطفا رسیدگی شود.


سلام شهرستان باخرز متاسفانه آنتن دهی همراه اول ایرانسل به خصوص اینترنت که اصلی‌ترین استفاده روزمره مردم دانش آموزان خیلی ضعیف است متاسفانه تابه حال هیچ اقدامی در این خصوص کاری صورت نگرفته واگرکسی برای خود۵گیگ یک بسته یک ماهه خریداری می‌کند حداقل ۴ گیگ آن می‌سوزد خواهش می‌کنیم پیگیری فرمایند.باتشکرآیش خراسان رضوی شهرستان باخرز


با سلام در شهرستان بم روستایی است به نام دهبکری که به دلیل آب هوای که دارد تفریگاه مردم است والان زمین خوارن آن جا را گرفتن و همش خانه ساختن و جای برای نشستن مردم وجود ندارد خواهش می‌کنم پیگیری کنید وگزارشی تهیه کنید موسی زاده هستم از بم


سلام. لطفا در مورد قیمت ماشین با وزیر مربوطه گزارشی تهیه کنید.  ما طرح یک ساله ثبت نام کردیم الان سه مرحله افزایش قیمت اضافه شده است. کارگر ساده چطور باید این مبلغ رو جور کند؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار