توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و ۳ سری جهیزیه در کازرون

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۵۰۰ بسته معیشتی، ۳ سری جهیزیه و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به خانواده نیازمندان اهداء می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی، ۳ سری جهیزیه و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به خانواده نیازمند از قبل شناسایی شده اهداء می‌شود.

او اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، نان خشک و حبوبات است که توسط بسیج سازندگی با حمایت خیرین در مناطق استحفاظی حوزه‌های تابع ناحیه کازرون جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ۳ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشوئی، اجاق گاز و برخی لوازم‌های آشپزخانه به قیمت هر سری ۴۵ میلیون تومان به خانواده‌های نوعروس نیازمند و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مورد احتیاج تقدیم خواهد شد.

سرهنگ توکل افزود: از ابتدای امسال ۷۲۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه با کمک خیرین جمع آوری و با شناسائی که از قبل صورت گرفته شده توسط پایگاه‌های بسیج در مناطق استحفاظی به خانواده‌های نیازمند اهداء شده است.

سرهنگ توکل به خدمات رسانی نیرو‌های نظامی به مردم در طرح‌های مختلف و خصوصا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان داشت: امروز مفتخریم در کنار مسئولان هرکجا لازم باشد در جهت خدمت به مردم حضور یابیم و بتوانیم به مردم خدمت رسانی داشته باشیم و با عنایت خداوند و همت مسئولان در جهت مبارزه با کرونا تا لحظه آخر در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار