مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام:

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی آب معدنی وارد پایانه مهران شد

پوراحمد از ورود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی آب معدنی به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۶۰۰ هزار عدد توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام در نشست ستاد اربعین شهرستان مهران ، گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قوطی وارد شده به پایانه مرزی مهران، هم اکنون در انبار‌های پایانه برای تامین آب آشامیدنی زائران عتبات عالیات ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قوطی موجود است.

او افزود: برای خدمات دهی به زوار اربعین ۲ دستگاه تریلر یخچال دار در پایانه مرزی مهران مستقر شده است.

پوراحمد ادامه داد: مجوز حفر سه حلقه چاه برای تامین آب پایانه مرزی مهران به شرکت آب و فاضلاب استان داده شده تا در این ایام با کمبود آب مواجه نشویم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام اظهار کرد: ۵۰۰ قالب یخ در روز برای اربعین ۱۴۰۰ در مرز بین‌المللی مهران تامین شده است و در مسیر بازگشت زائران آمادگی داریم که این تعداد به یک هزار قالب در روز برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: میزان آب ورودی به پایانه قبل از ایام اربعین ۳۵ تا ۴۰ لیتر بر ثانیه بود که با حفر یک چاه دیگر این مقدار هم اکنون به ۸۰ لیتر در ثانیه رسیده است.

نوراله تیموری از اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۱ تانکر سیار در شهر مهران مستقر است و اکیپ تعمیرات در راستای رفع مشکل فاضلاب در پایانه مرزی مستقر است.

تیموری همچنین از راه اندازی آزمایشگاه سیار برای کنترل کیفیت آب در پایانه مرزی و شهر مهران خبر داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.