غریب‌آبادی در واکنش به اظهارات ۳ کشور اروپایی:

ایران چگونگی واکنش به حسن نیت خود را رصد خواهد کرد

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران چگونگی واکنش به حسن نیت خود را رصد می‌کند و در هر مرحله، اقدام مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش   حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات نمایندگان آمریکا و سه کشور اروپایی، گفت: آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی بدانند که نمی‌توانند هم در برابر اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی سکوت کنند و جلوی آن را نگیرند و هم خواهان تداوم نظارت و حضور دوربین‌های آژانس در تأسیسات تحت خرابکاری تروریستی باشند.

وی تصریح کرد: هنگامی که تجهیزات نظارتی آژانس توسط رژیم صهیونیستی از کار می‌افتد، نمایندگان آمریکا و سه کشور اروپایی از ایران انتظار نداشته باشند که مجدداً آن را بدون هزینه‌ای برای این رژیم و بدون هیچ اقدامی از سوی آژانس و کشور‌های مدعی بازنصب کند.

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با بیان اینکه تفاهم اخیر ایران و آژانس به طور کامل و ظرف زمان توافق شده اجرا شد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز چگونگی واکنش به این حسن نیت خود را رصد می‌کند و در هر مرحله، اقدام مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
اینارو کی تغییر میدی جناب رئیسی !! من به شخصه رای خودم که جلیلی بود رو بخاطر اقبال جامعه و رای نیاوردن دنباله دولت قبل به شما دادم پشیمانم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
بابا خسته شدیم از بس اژانس جاسوسی کرد وخرابکاری کردن وما هیچ کاری نکردیم این جاسوسان را ببرون کنید واز هیچ چیزی نترسید
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
خدا داند
آخرین اخبار