اتهام‌پراکنی تکراری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در سازمان ملل با تکرار توهمات خود مدعی شد ایران خط قرمز‌ها را رد کرده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی جدید در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران به نقطه بحرانی رسیده و از همه خطوط قرمز عبور کرده است!

بنت در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: ایران در طی چند سال گذشته یک جهش بزرگ در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای داشته است و بدنبال سلاح هسته‌ای است، اما تل‌آویو به تهران اجازه نخواهد داد سلاح هسته‌ای داشته باشد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: برنامه هسته‌ای ایران به مرز رسیده است و صبر ما نیز به پایان می‌رسد! کشور‌های بیشتری وجود خواهند داشت که موافقت نامه‌ی «آبراهام» (عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) را امضا کرده و روابط خود را با «اسرائیل» عادی خواهند کرد.

بنت در خصوص قدرت پهپادی ایران هم ادعا کرد:‌هواپیما‌های بدون سرنشین ایران در فراز آسمان خاورمیانه پرواز می‌کنند و امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند و ایران به دنبال تسلط بر کل خاورمیانه است!

نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی درحالی ادعا می‌کند ایران برای امنیت منطقه خطرناک است که این رژیم جعلی با در اختیار داشتن بمب اتمی تنها خطر برای منطقه عاری از سلاح هسته‌ای خاورمیانه حساب می‌شود و حملات گاه‌وبیگاه خود به سوریه و شکستن حریم هوایی لبنان و این کشور امنیت هوایی منطقه را نیز زیر سوال می‌برد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درحالی سخنرانی خود را در سازمان ملل شروع کرد که مردم فلسطین درحال تشییع پنج نفر از هم‌وطنان خود بودند که سحرگاه دیروز در هجوم ناجوانمردانه نظامیان صهیونیست شهید شدند؛ با این حال نفتالی بنت ایران را مسئول ناامنی در خاورمیانه معرفی می‌کند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
انچنان حرف میزند .. که هیتلر در راه مسکو ...کوتاه بیا نااخوی .. یک تکان ایران با شلوارهای خیس در پناهگاهها مدتها گم میشید
آخرین اخبار