۵ خودروی سوخت بران در منوجان طعمه حریق شد

رئیس آتش نشانی منوجان گفت: ۵ خودرو نیسان سوخت بران گازوئیل در محدوده روستای محمد آباد منوجان پس از برخورد بایکدیگر طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلیل شاورزی رئیس آتش نشانی منوجان گفت: ظهر امروز ۵دستگاه خودرو نیسان سوخت بران در محدوده روستای محمد آباد از توابع منوجان پس از برخورد با یکدیگر‌ طمعه حریق شد.

او افزود: بلافاصله پس از اطلاع از آتش سوزی ماموران آتش نشانی در صحنه حاضر و خودرو‌های در حال سوختن را خاموش کردند، اما متاسفانه به علت  حجم آتش با توجه به سوخت گازوئیل موجود ، خودرو‌ها در آتش سوخته بودند.

جلیل شاورزی رئیس آتش نشانی منوجان گفت: ۵ خودروی سوخت بر در محدوده روستای محمد آباد که قصد عبور از رودخانه یوسف آباد را داشتند یکی از خودرو‌ها درشن‌های رودخانه گیر که خودرو عقبی به خودرو جلویی برخورد و مشک گازوییل می‌ترکد و منجر به آتش سوزی می‌شود.

او افزود: پس از آن نیسان‌های بعدی که از راه می‌رسند قصد عبور از کنار این دو خودرو را داشتند پس از گذشتن از کنار آن‌ها هم در رودخانه گیر می‌کنند و ۵ خودرو نیسان به علت حجم زیاد آتش ناشی از گازوئیل طمعه حریق می‌شوند.

او بیان کرد: اما از گسترش آتش و پراکندگی آن به باغات این روستا جلو گیری شد چرا که اگر آتش به جان باغات نخیلات می‌افتاد خسارت جبران ناپذیری برجای می‌گذاشت.

شاورزی گفت: متاسفانه یکی‌از معضلات شهرستان منوجان همین بحث سوخت بران هست که از شهرستان‌های همجور مثل کهنوج و قلعه گنج گذرگاه آن‌ها منوجان هست و به سمت استان هرمزگان هستند و با سرعت غیر مجاز تردد می‌کنند.

او ادامه داد: این سرعت غیر مجاز آن‌ها بعضا منجر به خسارت‌های زیادی شده است که هرماه ما شاهد آتش سوزی این خودرو‌ها هستیم و در برخی موارد خسارت جانی هم منجر می‌شود و حتی روستاییان را هم تهدید می‌کند.

شاورزی گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشت، اما خودرو‌های نیسان سوخت بران به علت حجم زیادی که براثر گازوئیل ایجاد شده بوداز قبل سوخته بودند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.