تشکیل کمیسیون‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد

کمیسیون‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد براساس تخصص اعضا تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به روند شکل‌گیری کمیسیون‌ شورا‌ها گفت: کمیسیون‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد براساس تخصص‌های اعضای این شورا تشکیل شده است.

او تاکید کرد: برای انتخاب شهردار مرکز استان ۴۶ گزینه شامل ۲۴ گزینه بومی و ۲۲ گزینه غیربومی از طریق مختلف شامل معرفی از سوی اعضای این شورا یا قشر‌های مختلف شهر و یا با ارسال رزومه از طرف خود افراد، پیشنهاد شد.

بیاتی افزود: اعضای شورای اسلامی شهرکرد با در نظر گرفتن تخصص و تجربه، مدرک تحصیلی و سایر شرایط انتخاب شهردار این گزینه‌ها را پالایش کردند که در مرحله نخست گزینه‌ای انتخاب نشد.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در مرحله بعدی از بین ۲۵ گزینه پیشنهادی دیگر، محمدتقی جاپَلَقی با هفت رای مثبت از سوی اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌عنوان شهردار شهرکرد انتخاب و مصوبه آن به هیات تطبیق مصوبات شهرستان شهرکرد ارسال شد، اما این هیات مصوبه را تایید نکرد.

بیاتی با اشاره به انتظار اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای تعیین تکلیف این مصوبه از طریق وزارت کشور ادامه داد: در صورت تایید نشدن مصوبه انتخاب شهردار شهرکرد از سوی وزارت کشور، مجددا موضوع انتخاب شهردار مرکز استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با قدردانی از تلاش و کوشش مجموعه مدیریت شهری در دوره پنجم اظهار داشت: هر کسی در زمان خود بهترین کار را انجام داده و ایرادی بر کسی وارد نیست.

او گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت شهرکرد با توجه به محدودیت اعتبارات شهرداری تعیین و برای امور جاری و بخشی به‌منظور مسائل عمرانی به‌صورت اورژانسی هزینه می‌شوند.

بیاتی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و شورایاری محلات افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهرکرد قرار است از نظر بزرگان، اندیشمندان و نخبگان شهر بهره‌مندی و از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار