انفجار کپسول گاز در سردخانە مهاباد حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: انفجار کپسول گاز از نوع فریون در یکی از سردخانه‌های این شهرستان خسارت مالی زیادی به بار آورد.

رحمان احمدی رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر انفجار کپسول گاز از نوع فریون در یکی از سردخانه های واقع در سه راهی برهان، نیرو‌های ایستگاە ٢ سازمان آتش نشانی بلافاصله عازم محل شدند.

احمدی علت حادثه را انفجار کپسول گاز فریون اعلام کرد و افزود: این انفجار خوشبختانه تلفات جانی نداشت ولی تعدادی از ادوات این سردخانه دچار خسارت مالی زیادی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: حوادث ناشی از استفاده از کپسول‌های گاز غیراستاندارد و بکارگیری غیراصولی از آن‌ها بخصوص در فضا‌های بسته باعث بروز حوادثی زیادی برای مردم می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد تصریح کرد: قطع فلکه اصلی گاز از محل کنتور، خودداری از روشن و خاموش کردن کلید و پریز‌های برق هنگام ورود به منزل و محل کار و یا درصورت لزوم تماس با سامانه ۱۲۵ از نکاتی است که مردم برای جلوگیری از این گونه حوادث باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.