حضور هنرمندان صنایع‌دستی قم در نمایشگاه اکسپو دبی

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی قم از حضور هنرمندان مطرح صنایع‌دستی استان در نمایشگاه اکسپو دبی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا ارجمندی،مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در جلسه‌ای که با حضور مهدی نصراصفهانی ،معاون گردشگری و سیدجواد جلالی نژاد، رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی اظهار کرد: هنرمندان مطرح قم در رشته‌های منبت، مجسمه‌سازی، انگشترسازی و نگارگری در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: هنرمندان صنایع‌دستی قم از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ با اجرای زنده، هنر‌های سنتی قم را به نمایش خواهند گذاشت.

ارجمندی افزود: هنرمندان علاوه برای اجرای زنده با پخش مستند رشته‌های مرتبط، بازدیدکنندگان را با نحوه ساخت و فرآیند تولید کار‌های هنری خود آشنا خواهند کرد.

او با اشاره به آشنایی با سلایق مصرف‌کنندگان خارجی به ویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس با سوغات و صنایع‌دستی قم، تصریح کرد: نمایشگاه اکسپو دبی فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان سوهان به عنوان مشهورترین سوغاتی استان است تا با کیفیت و بسته‌بندی مناسب و با تولید مستقیم و پخت زنده سوهان به بازار مورد نیاز دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار