دریایی: تیم ووشو بانوان سپاهان با اقتدار قهرمان شد / محک خوبی برای بازی‌های آسیایی خوردیم

بازیکن تیم ووشو بانوان سپاهان درباره چهارمین قهرمانی متوالی طلایی پوشان در مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

صدیقه دریایی کاپیتان تیم ووشو بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ ووشو بانوان اظهار کرد: ما ۴ سال پیاپی قهرمان شدیم و سطح مسابقات عالی بود. تیم ما در دور رفت و برگشت برابر تیم دانشگاه آزاد با اقتدار و با نتیجه ۶ بریک پیروز شد.

او ادامه داد: خدا را شکر حریفان خوب بودند و بازیکنان خیلی پیشرفت کردند. همچنین برگزاری مسابقات لیگ ووشو باعث می‌شود که ما از لحاظ بدنی محک بخوریم. ان شاالله تیم سپاهان سال آینده هم قهرمان می‌شود.

در حق من و  ووشوکاران سپاهان در لیگ ووشو ناداوری شد 

دریایی درباره اعتراض تیم ووشو دانشگاه آزاد به داوری گفت: بله، یک مقدار در حق من  و بچه‌ها نا داوری صورت گرفت. البته لیگ ووشو است و اشکالی ندارد که ناداوری در حقم انجام شد، چون دیگر این موضوع گذشته است. در مسابقات پایانی هم قصد داشتند ناداوری کنند، اما اجازه ندادیم این کار را انجام بدهند و خدا را شکر که با اقتدار قهرمان شدیم.

اکثر بازیکنان سپاهان عضو تیم ملی ووشو هستند 

کاپیتان تیم ووشو بانوان سپاهان درباره علت قهرمانی‌های متوالی طلایی پوشان در لیگ ووشو چیست، اظهار کرد: باشگاه سپاهان برنامه ریزی خوبی داشت و ما ۲ هفته در اردو بودیم و حریفان تمرینی خوبی داشتیم. اکثر بازیکنان حاضر در تیم سپاهان، نفرات تیم ملی ووشو هستند. حتی بازیکنانی که عضو تیم ملی نیستند، اما خیلی قوی هستند. همچنین باشگاه سپاهان از امروز تا شروع مسابقات سال بعد لیگ ووشو پیگیر وضعیت بازیکنان است. ان شاالله سال بعد هم با اقتدار قهرمان لیگ ووشو شویم.

با برگزاری لیگ ووشو محک خوبی خوردیم 

او درباره اینکه رقابت بین تیم‌های ووشو سپاهان و دانشگاه آزاد بود، گفت: سطح رقابت‌ها خوب بود و بازیکنان خیلی خوب پیشرفت کردند. من و سایر ورزشکاران به خاطر کرونا از شرایط مسابقه دور بودیم، اما خدا را شکر مسابقات لیگ ووشو امسال و سال گذشته برگزار شد. همچنین ما با انجام مسابقه محک خوردیم تا ببینیم بدنمان در چه شرایطی قرار دارد. مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای بازی‌های آسیایی در آذرماه برگزار می‌شود و ما می‌خواستیم برای این رقابت‌ها آماده شویم.

دریایی درباره اینکه مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو پایین است، بیان کرد: نه، خدا را شکر دستمزد‌ها خوب است. تیم سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها مبلغ قراردادش بهتر است. مطالبات مالی ما هنوز داده نشده و سپاهانی‌ها قول دادند که بعد از قهرمانی پول را واریز می‌کنند. همچنین مدیران سپاهان سال گذشته علاوه بر مبلغ قرارداد، پاداش قهرمانی هم دادند.

برای حضور در ترکیب تیم ملی ووشو باید وزن کم کنم 

او درباره اینکه امیدوار است که به تیم ملی ووشو دعوت شود، گفت: بله، من بازیکن تیم ملی ووشو هستم و امسال مسابقات انتخابی برای بازی‌های المپیک آسیایی را پیش رو داریم. به هر حال اوزان ۵۲ و ۶۰ کیلوگرم در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کنند. با توجه به اینکه من در وزن بالا مسابقه می‌دهم باید وزن کم کنم تا بتوانم در وزن ۶۰ کیلوگرم مبارزه کنم.

بازیکن تیم ملی ووشو بانوان بیان کرد: با برنامه ریزی فدراسیون ووشو از اسفند ماه اردو‌ها برگزارخواهد شد و تا شهریور ماه سال بعد این اردو‌ها پیاپی انجام می‌شود و ان شاالله مسابقات انتخابی درون اردویی هم داریم. اگر خدا بخواهد هر بازیکنی که مسابقات انتخابی را ببرد در ترکیب تیم ملی ووشو ثابت می‌شود. اگر من یا هر بازیکنی برای وزن ۶۰ کیلوگرم انتخاب شوم برای کسب مدال طلا به رقابت‌های المپیک آسیایی می‌رویم.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار