روشن شدن چراغ‌های هپکو با عقد قرار داد جدید

استاندار مرکزی گفت: با قرارداد جدید می‌توانیم شاهد فعالیت کارگاه‌ها و کارکنان مجموعه هپکو باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی با اشاره به عقد قرارداد جدید شرکت هپکو گفت: اکنون کارخانه هپکو وارد دور جدیدی از زندگی ۴۰ ساله خود شد و می‌توانیم شاهد روشن شدن چراغ‌های این واحد تولیدی و همچنین فعالیت کارگاه‌ها و کارکنان این مجموعه باشیم.

آقازاده افزود: می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که هپکو در مسیر تولید انبوه قرار گرفته و با انعقاد این قرارداد‌ها و رفع مشکلات بانکی و در نتیجه صدور ضمانتنامه‌های لازم از سوی هپکو برای کارفرمایان باشیم.

او اضافه کرد: این موفقیت را به مردم استان مرکزی، مسئولین، کارکنان هپکو، مدیریت هپکو، اعضای شورای تامین، دستگاه‌های انتظامی، نظامی، قضایی، سپاه و بسیج تبریک می‌گویم.

استاندار مرکزی بیان کرد: بعد از سال‌ها تلاش به ویژه در دو سال گذشته شاهد عقد اولین قرارداد‌های هپکو با بخش‌های مختلف صنعتی کشور در زمینه تولید تجهیزات سنگین و ماشین آلات راه سازی و ساختمانی هستیم.

او ادامه داد: با صدور ضمانت نامه‌های لازم و عقد اولین قرارداد‌های کارخانه هپکو با بخش‌های مختلف صنعتی کشور این کارخانه در مسیر شکوفایی قرار گرفت و با این موفقیت بزرگ می‌توانیم این موضوع را اعلام کنیم که کارخانه هپکو در مسیر تولید انبوه قرار گرفته است.

به گفته میقانی قائم‌مقام مدیرعامل هپکو اراک قرارداد فروش دامپتراک‌های جدید معدنی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان با این شرکت نهایی شده و به زودی چرخ‌های هپکو برای تولید این محصولات به چرخش در می‌آید.


میقانی افزود: همچنین قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی ساخت ۲۹ دستگاه تراک معدنی و بیل مکانیکی نهایی شده و در همین خصوص، ۴۱ میلیارد تومان پیش دریافت از مشتری اخذ شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.