چندین مجروح در تیراندازی ایالت تنسی آمریکا

منابع خبری اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در یک شهر ایالت تنسی آمریکا، چندین نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های محلی آمریکا، شامگاه امروز (پنج‌شنبه) بر اثر یک تیراندازی در یک خواربار فروشی در شهر «کولیرویل» واقع در ایالت تنسی آمریکا، چند تن زخمی و مجروح شدند.

سخنگوی پلیس این شهر به خبرنگاران اعلام کرد: «تاکنون مجروح شدن چندین نفر در این حادثه گزارش شده است.» همچنین نیرو‌های پلیس از چندین محله در این شهر به محل حادثه اعزام شدند. 

رسانه‌های آمریکایی گفته اند در این تیر اندازی جمعی که در مغازه خوار و بار فروشی کروگر در شهر کولیرویل در ایالت تنسی رخ داده، دست کم ۱۳ نفر قربانی (کشته و یا زخمی) شدند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه ۱۳ نفر تیر خوردند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد. فرد تیرانداز نیز گفته شده است که جان خود را از دست داده است. هویت تیرانداز هنوز نامشخص است.

گفتنی است سه روز پیش نیز رسانه‌های آمریکایی از دو مورد تیراندازی در ایالت ویرجینیا و پنسیلوانیای آمریکا خبر داده بودند که بر اثر آن دو تیر اندازی، دست کم ۸ نفر زخمی شده بودند.

این در حالی است که به تازگی نشریه آمریکایی هیل از افزایش خشونت‌های مسلحانه در سراسر آمریکا در سال ۲۰۲۱ خبر داده و نوشته است امسال درحال تبدیل شدن به یکی از مرگبارترین سال‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار