بهره برداری از ۲۰۴ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۰۴ طرح عمرانی با مشارکت خیرین در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بیان اینکه تاکنون ۲۰۴ طرح عمرانی با مشارکت خیرین در استان به بهره‌برداری رسیده؛ همچنین ۳۵ طرح دیگر نیز از سوی این مجمع در حال احداث است.

او افزود: از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.


بیشتر بخوانید


قادری اضافه کرد: طرح‌های در دست احداث نیز در تمامی نقاط استان پراکنده شده است و بیشتر شامل مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های تخصصی است.

او اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت استان ۷۰۰ عضو دارد و با هدایت کردن خیران به سمت حوزه بهداشت و درمان و به ویژه پیشگیری از بیماری‌ها از ضروریات جامعه است و امید است بتوان در ادامه با جذب اعضای بیشتر، بیش از پیش به مردم استان خدمات‌رسانی کرد.

قادری تصریح کرد: ۲۰ میلیراد ریال کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان جذب شده است و علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

او ادامه داد: مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار