معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فعالان اقتصادی کشور، رزمندگان خط مقدم جنگ امروز هستند

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ سخت امروز به جنگ نرم تبدیل شده که محور آن جنگ اقتصادی است و اینها رزمندگان و مجاهدان جبهه انقلاب هستند که در صنعت نقش آفرین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس در ذوب‌آهن اصفهان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت است.

وی افزود:امسال  نیز این هفته با اربعین حسینی همراه شده و به ما و نسل‌های بعدی پیام می‌دهد که دفاع مقدس در ایران اسلامی با فرهنگ حسینی پیوند خورده است.

وی افزود: تمام مردم وکارکنان کارخانه‌هایی مانند ذوب‌آهن اصفهان نیز با ایثارگری و تقدیم شهدای بزرگوار توطئه دشمن را خنثی کردند و پیشرفت‌های فنی و موشکی کشور در حال حاضر نیز از تجربیات دفاع مقدس و فعالیت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسن تهرانی مقدم است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، فرمانده گردان امام حسین (ع) لشگر نجف بودم؛ بسیاری از نیرو‌های گردان که امروز در جبهه صنعت حضور فعال دارند را  در این مراسم ملاقات کردم؛ نفراتی که زمان جنگ دوشادوش هم خط‌های دشمن را می‌شکستند و پیروزی‌های بزرگی را برای این نظام به ارمغان آوردند.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جنگ سخت امروز به جنگ نرم تبدیل شده که محور آن جنگ اقتصادی است و این‌ها رزمندگان و مجاهدان جبهه انقلاب هستند که در این صنعت نقش آفرین هستند.

همچنین در این مراسم، منصور یزدی‌زاده اظهار کرد: تمام موفقیت‌ها و هر آن چه که در کشور داریم مدیون حماسه آفرینی‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران و خانواد‌های آنان است و تمام تلاش و افتخار امروز ما نیز توسعه محصولات فولادی و خودکفایی اقتصادی کشور است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به نقش این شرکت در دفاع مقدس و حماسه‌های رزمندگان آن و تداوم این فعالیت‌ها در حال حاضر افزود: ما در جهت پیشرفت در جبهه صنعت و تولید تلاش کرده و به عنوان مثال تولید ریل مورد نیاز ۶ محور در کشور توسط این شرکت طراحی و تولید شده است که در این زمینه در سال ۱۳۹۹ به میزان ۷۰۰ کیلومتر ریل گزاری در کشور با محصولات ذوب آهن انجام شده است.

در این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و جبهه سلامت و درمان منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.