نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

دستان دانش آموزان نیازمند با بسته‌های تحصیلی و بهداشتی پُر شد

ساعدی گفت: مراسم اهدای بسته های تحصیلی و بهداشتی به ۳۵۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی دشت آزادگان برگزار شد.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس در حاشیه مراسم اهدای بسته‌های تحصیلی و بهداشتی به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، درس ایثار و شهادت به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

او در ادامه قول مساعد جهت رفع کمی و کاستی‌های دانش آموزان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال تحصیلی جدید داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همت مسئولان نهاد‌های مذکور، تعداد ۳۵۰ بسته تحصیلی شامل؛ کیف، دفتر و ... و همچنین بسته بهداشتی حاوی؛ ماسک، مواد ضد عفونی کننده و... تهیه و به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اهدا شد.

ساعدی در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به رشادت‌ها، شجاعت‌ها و شهامت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی فرهنگ مقاومت و پایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ نیز با همت و اراده خود دستاورد‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند.

این مقام مسئول هفته دفاع مقدس را هفته رشادت ها، دلاور مردی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: هفته‌ای است که واقعآ نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین و کشور جمهوری اسلامی ایران دارد و ما نیز این روز و یاد و خاطره همه رزمندگان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و به ویژه شهدای شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه که برای دفاع از سرزمین خود و این مرز و بوم خونشان ریخته شد، گرامی می‌داریم و قدردان رشادت‌های آن‌ها هستیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در پایان از مدیریت و پرسنل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، این ۲ نهاد حمایتی که خانواده‌های مستضعف پوشش می‌دهند و نیاز‌های آن‌ها رفع می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.