واکنش AFC به پیروزی بانوان ایران مقابل بنگلادش

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به پیروزی پر گل تیم ملی بانوان کشورمان برابر بنگلادش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برابر بنگلادش در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.

سایت AFC با انتشار گزارشی درباره این بازی نوشت، جمهوری اسلامی ایران پس از شکست پنج بر صفر بنگلادش در ورزشگاه بنیادکار، حالا تا اولین راهیابی خود به دور نهایی جام ملت‌های زنان آسیا یک پیروزی فاصله دارد.

این پیروزی تیم مریم ایراندوست را با اردن در صدر گروه G برابر کرد و بازی روز شنبه، ۲ تیم مشخص می‌کند که چه تیمی به دور نهایی این رقابت‌ها در هند در ماه ژانویه صعود خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، بهناز طاهرخانی کاپیتان ایران ۲ بار از روی نقطه پنالتی گل زد، ملیکا متولی، گلنوش خسروی و هاجر دباغی نیز گلزنی کردند تا تیم بنگلادش را که روز یکشنبه در اولین بازی خود برابر اردن با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورده بود، از دور رقابت‌ها حذف کنند.

در حالی که بنگلادش اکنون باید برای حضور مجدد در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۶ برنامه ریزی کند، جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به دیدار تعیین کننده مرحله گروهی خواهد رفت و می‌داند که پیروزی مقابل اردن بزرگترین دستاورد تاریخ تیم ملی زنان را رقم خواهد زد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار