اخراج زوج جوان از رستوران بخاطر ماسک زدن! + فیلم

صاحب رستورانی در آمریکا که اقدام به اخراج یک زوج ماسک زده کرده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که در موقعیت‌های مختلف افرادی بودند که به علت نپوشیدن ماسک اخراج شده اند به تازگی وقوع یک اتفاق وارونه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. یک زوج اهل تگزاس پس از آنکه با ماسک وارد رستورانی در این شهر شدند توسط صاحب رستوران اخراج شدند. این زوج که هر دو واکسینه شده بودند پس از آنکه از برداشتن ماسک خود خودداری کردند از رستوران اخراج شدند.

در پست فیسبوکی که توسط «دیوید ادواردز» منتشر شده او در مورد چگونگی اخراج خود و همسرش از این رستوران توضیح داده است. او در این پست نوشته: "من و همسرم تجربه ناخوشایندی در هنگ تایم در روولت داشتیم. ما در حالی که ماسک زده بودیم وارد رستوران شدیم. یک خدمتکار زن از ما خواست تا حین بررسی کارت شناسایی ماسکمان را برداریم. صدای موزیک بلند بود و او فقط می‌خواست تا حین بررسی کارت شناسایی چهره ما را ببیند."

صدای موزیک آنقدر بلند بود که من قادر به شنیدن صدای این خدمتکار نشدم. اما بعد او به ما گفت که خانواده خوبی هستیم، اما به درخواست مدیرمان شما اجازه پوشیدن ماسک در این مکان را ندارید، چون این یک مکان خصوصی است. او گفت ماسک کار خاصی انجام نمی‌دهد و مانند کشیدن حصار برای جلوگیری از پشه‌ها است. ضمن اینکه اکسیژن کافی به مردم نمی‌رسد.»

رستوران

در ادامه این زوج که از نحوه برخورد خدمتکار رستوران عصبانی شده بودند این مکان را ترک کردند. ادواردز در ادامه نوشت: "من از این سطح نادانی در کشورمان واقعا شوکه شدم و نگرانم که کرونا بیشتر خواهد شد چون افرادی هستند که اینچنین فکر می‌کنند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.