احمدی: افتخارات ورزش ما به برکت شهیدان کشورمان است

معاون فرهنگی وزارت ورزش در ارتباط با مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با برگزاری مراسمی جهت تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول اظهار کرد: این که به مناسبت هفته دفاع مقدس چنین مراسمی در میان ورزشکاران انجام شده است کار بسیار بزرگی است، چرا که هر چه که داریم از برکت شهدا و جانبازان است. جامعه ورزش نیز افتخار می‌کند که ۵۰۰۰ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس و ۱۳۵ ورزشکار مدافع حرم را تقدیم کشورمان کرده است و به همین دلیل گنجینه بزرگ معنوی در اختیار ورزش ایران است.

او ادامه داد: افتخاراتی که ورزشکاران ما در رقابت‌های بین المللی مانند المپیک و پارالمپیک کسب می‌کنند همه به برکت همین کار‌های ارزشمند فرهنگی و معنوی است.

او افزود خوشحالم فدراسیون جانبازان و معلولین در برگزاری چنین مراسم‌هایی مانند تجلیل از خانواده‌های جانبازان و معلولین پیشگام بود و به امید خدا چنین مراسم‌هایی به همت سایر فدراسیون‌های ورزشی را در هفته پیش رو ادامه خواهیم داد.

احمدی درباره حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از ورزشکاران جانباز و معلول گفت: هر آن چه برای ورزشکاران المپیکی کشورمان انجام دادیم را دقیقا برای ورزشکاران پارالمپیکی نیز در نظر گرفته ایم و درروز‌هایی گذشته با برگزاری جلساتی که با وزیر ورزش داشتیم امیدواریم بتوانیم مشکلات معیشت و شغل ورزشکاران جانباز و معلول را هر چه سریعتر حل کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار