مدارس مهاباد به صورت غیر حضوری بازگشایی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس این شهرستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به منظور رفع دغدغه خانواده‌ها و سلامت دانش‌آموزان مدارس شهری مهاباد روی برنامه شاد و به صورت غیرحضوری و مدارس روستایی به صورت حضوری خواهد بود.

سلیمانی افزود: تمام مدارس برای وضعیت‌های مختلف رنگی زرد، نارنجی و قرمز برنامه هفتگی تهیه کرده اند و در صورت تشکیل کلاس‌های تلفیقی ۱۰۰ درصد مدارس آمادگی بازگشایی دارند.

این مقام مسئول اذعان کرد: به طور حتم مدارس روستایی اول مهر ماه بازگشایی و مدارس شهری نیز با ظرفیت‌های محدود و کلاس به کلاس بازگشایی خواهند شد.

سلیمانی با بیان اینکه در ماه‌های آبان و آذر مدارس شهری نیز با ظرفیت کامل فعالیت خود را ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور، بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست.

مدارس سراسر کشور از اوایل اسفند پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش دانش‌آموزان توسط معلم‌ها در فضای مجازی و با استفاده از شبکه اجتماعی و پس از آن در سامانه شاد انجام گرفته است.

مهاباد با ۲۴۱ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.