عدم تزریق واکسن کرونا، مانع صدور ابلاغ معلمان نمی شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تزریق نکردن واکسن کرونا توسط معلمان، مانع صدور ابلاغ برای آن ها در سال تحصیلی جدید نمی شود.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه تزریق واکسن برای هیچ کس اجباری نیست و عدم تزریق واکسن کرونا، مانع صدور ابلاغ معلمان نمی شود گفت: هر معلمی که واکسن کرونا را تزریق نکند از ابتدای مهر ماه در صورت ابتلا به بیماری کرونا مشمول مرخصی استعلاجی نخواهد شد و مرخصی او بدون حقوق خواهد بود.

او افزود: همچنین معلمانی که واکسن تزریق نکرده اند، از ابتدای مهرماه در صورت ابتلا به بیماری کرونا به اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی می‌شوند.

واقعی با اشاره به اینکه مرکز تجمیعی واکسیناسیون معلمان از ۱۳ مرداد ماه فعالیت خود را در استان آغاز کرده است اظهار کرد: تاکنون حدود ۹۵ درصد از معلمان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۵ درصد از معلمان نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند که تا قبل از مهر ماه آمار نوبت دوم واکسیناسیون معلمان نیز به ۹۰ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.