یمن: پیروزی‌های مأرب هیبت دشمن را درهم شکست

وزیر دفاع یمن تأکید کرد پیروزی‌ها مأرب، هیبت دشمن را درهم شکست و اراده ملت یمن را که برای آزادی سراسر سرزمین جانفشانی می‌کنند، به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن در دیدار از محور‌های عملیاتی در استان مأرب تأکید کرد عزت در موضعگیری صاحبان حق است که در خاک سرزمینشان، قوی و قدرتمند هستند.

وی تصریح کرد: ملت یمن هر چقدر هم که متجاوزان دارای امکانات باشند، آن‌ها را هرگز نخواهند پذیرفت.

وزیر دفاع یمن گفت: پیروزی‌های میدانی ثمره تدارک و آماده سازی دقیق در مراحل مجهز شدن برای نبرد دلاورانه‌ای است که دشمن را وحشت زده و خوار و خفیف کرده است.

وی از دلاوری‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و رفتار‌های بشردوستانه شان در قبال زخمی‌ها و اسیران طرف مقابل قدردانی و تأکید کرد: کشور‌های متجاوز بهای سنگینی به خاطر سرکشی و طغیان و لجاجتشان می‌پردازند و مأرب بخشی از یمن است و علیه آن توطئه شده است. همه ساکنان استان مأرب در کنار کشور و ملت یمن هستند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در درگیری‌های سخت اخیر با نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی و القاعده و نیز پشتیبانی هوایی گسترده ائتلاف از نیروهایش، بر منطقه راهبردی «وادی النخله» در شمال مأرب مسلط شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
والله این دشمنی که من میشناسم هیچ هیبتی نداره ففط ثروتمنده.اینا حتی خودشون بلد نیستن یا می ترسن اسلحه دست بگیرن سرباز سودانی وارد کردن
آخرین اخبار