پویش ایران، خانه امام رضا (علیه‌السلام) در بوشهر اجرا می‌شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای پویش ایران، خانه امام رضا (علیه‌السلام) در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اجرای پویش ایران، خانه امام رضا (علیه‌السلام) بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه استانی که با دبیرخانه کانون‌های خدمتی آستان قدس رضوی استان منعقد شده، و پس از برگزاری جلسه با مدیر کانون خدمتی شهرستانی و استفاده از ظرفیت‌های خادمیاری، شبکه امامت، تشکل‌ها و مجموعه‌های میان تخصصی مقرر شد، پویش ایران خانه امام رضا (علیه‌السلام) مطابق زیست‌بوم استان اجرا شود.

او افزود: این پویش با استفاده از ظرفیت شبکه امامت و مجموعه‌های تخصصی و خادمیاران رضوی در شهرستان‌های ده‌گانه استان ایجاد می‌شود.

مدیرکانون خادمیاری تخصصی مبلغین استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های ایران، خانه امام رضا (علیه‌السلام) عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی برگزاری روضه‌های حضرت امام رضا علیه السلام در کوچه‌ها و خانه‌ها و همچنین برگزاری مراسم در مجامع عمومی و هیات‌های مذهبی با محوریت معارف رضوی است.

قادری بخش دوم پویش را نذر شفا برشمرد و ادامه داد: ارائه خدمات در حوزه سلامت به‌خصوص کارکنان بخش سلامت و بیماران درگیر ویروس کرونا و ارائه خدماتی در بخش پیشگیری و مقابله با این بیماری از بخش‌های مهم این پویش محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او بخش دیگر این پویش را نذر حضرت رضا (علیه‌السلام) عنوان کرد و گفت: این بخش شامل پخت غذا، اهداء بسته‌های متبرک قند و چای، قربانی، طرح پرچم و بیرق عزا، توزیع بسته‎های معیشتی و بهداشتی و ارائه خدمات اجتماعی مانند تامین هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برپایی غرفه کودکان رضوی، تشکیل هیات محوری زوارالرضا علیه السلام در شهرستان‌ها و استفاده از بستر فضای مجازی در نشر معارف رضوی، به همت دیگر کانون‌های تخصصی خادمیاری از برنامه‌های این پویش خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.