رییس حوزه قضایی عنبرآباد:

ولایت مداری راهبرد اصلی دستگاه قضایی عنبرآباد است

رییس حوزه قضایی عنبرآباد گفت: تلاش کردیم با ولایتمداری و رسیدگی به موقع به پرونده‌های قضایی، حس بی‌طرفی دستگاه قضا در میان شهروندان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابوذر داوریان رییس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد در دیدار با حجه الاسلام و المسلمین بامری، امام جمعه جدید شهرستان عنبرآباد با ارائه آماری از پرونده‌های قضایی این شهرستان، گفت: شهرستان عنبرآباد ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی بالایی دارد که می‌طلبد از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود.

او با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده، خواستار تشکیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد و بیان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرم اقدامات خوبی صورت گرفته است که می‌توان به برگزاری جلسات پیشگیری، کارگروه‌های متعدد مانند کارگروه پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی، کاهش آمار طلاق و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

داوریان ضمن قدردانی از حضور پررنگ خیرین عنبرآبادی، اظهار داشت: در اسفند سال ۱۳۹۹ جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد را برگزار کردیم که کمک‌های قابل توجهی صورت گرفت و هر کجا لازم بود خیرین این شهرستان آماده کمک رسانی به نیازمندان بوده اند.

او خاطرنشان کرد: دادگستری شهرستان عنبرآباد بصورت ماهیانه به خانواده‌های زندانیان سرکشی و به نیازمندان کمک می‌کند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد در پایان از زحمات مخلصانه حجه الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه سابق شهرستان عنبرآباد تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار حجه الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با خیر مقدم گویی به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد، کار مجموعه قضایی را امری حساس و خطیر دانست و گفت: اجرا و گسترش عدالت کار خطیری است و اینجانب از نزدیک با مشکلات کار دستگاه قضایی آشنا هستم.

او با تاکید بر استقلال دستگاه قضایی در انجام وظایف و ماموریت‌های قضایی، اظهار داشت: برای پیشبرد امور شهرستان نیاز به همکاری و تعامل دو جانبه است و با هم فکری، هم اندیشی و هم افزایی می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات را از میان برداشت.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد، گفت: نهاد نماز جمعه در هر زمان آماده همکاری با دستگاه قضایی است و مسئولین قضایی می‌توانند از این ظرفیت برای ارتباط مستقیم با مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار