ترخیص ۹۷۷ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در زنجان

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان زنجان گفت:درراستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی درزنجان،۹۷۷ دستگاه موتورسیکلت ترخیص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خلجی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در این استان، ۹۷۷ دستگاه انواع موتورسیکلت ترخیص شد.

او افزود: این تعداد موتورسیکلت توقیفی رسوبی در پارکینگ‌های پلیس استان زنجان از ۱۸ آبان ماه پارسال تاکنون ترخیص و تحویل مالکان یا متصرفان قانونی این وسائط نقلیه شده است.

سرهنگ خلجی بابیان اینکه اجرای این طرح که چند بار نیز مورد تمدید قرار گرفته است همچنان ادامه دارد، ادامه داد: با توجه به شرایط و تسهیلات و تخفیفات خوب و بالای در نظر گرفته شده مالکان یا متصرفان قانونی موتورسیکلت‌ها نباید این فرصت خوب و مناسب را از دست بدهند.

او ادامه داد: آن دسته از موتورسیکلت‌های رسوبی که قبل سال ۱۳۹۹ از سوی پلیس توقیف شده و به پارکینگ‌ها انتقال یافته اند مشمول این طرح هستند و افراد فاقد گواهینامه و بیمه نامه نیز می‌توانند با تکمیل فرم تعهد و به صورت محموله (حمل و انتقال با وانت) نسبت به ترخیص موتورسیکلت رسوبی خود اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: موتورسیکلت‌هایی که بنا به دستور مقامات قضایی، توقیف و به پارکینگ‌ها انتقال یافته اند مشمول این طرح نیستند و در ضمن موتورسیکلت‌هایی که از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال ۱۳۹۸ از سوی پلیس توقیف و به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند مشمول طرح تسهیل ترخیص هستند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: موتورسیکلت‌های دارای برگ اوراقی مشمول طرح ترخیص نبوده و مالکان و متصرفان قانونی در صورت درخواست وسیله نقلیه رسوبی خود می‌توانند آن را به صورت قیچی شده تحویل بگیرند.

خلجی افزود: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌ها آگاه باشند که اگر در فرصت در نظر گرفته شده نسبت به ترخیص اقدام نکنند وسیله نقلیه رسوبی آن ها به منزله موتور‌های بلاصاحب محسوب خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.