یمن در حال توسعه تسلیحات نظامی خود

وزیر دفاع یمن در تشریح وضعیت ساخت تسلیحات نظامی در این کشور، گفت: ساخت تسلیحات نظامی، موشک‌های بالستیک و هواپیما‌های بدون سرنشین در حال توسعه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره یمن، سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در اظهاراتی در جریان بازدید از جبهه العلم در استان الجوف و ملاقات با رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اشاره به توسعه ساخت تسلیحات نظامی در این کشور گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حال توسعه موشک‌های بالستیک، هواپیما‌های بدون سرنشین و سامانه‌های پدافند دریایی و تهاجمی است.

وی ادامه داد: ما به پیروزی در برابر عربستان امیدواریم زیرا، خداوند به اندازه مظلومیتی که برای ما در نظر گرفته است، در برابر کشور‌های متجاوز ائتلاف سعودی پیروزمان خواهد کرد.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی افزود: کشور‌هایی که زمانی بر این امید بودند که ظرف چند هفته و یا چند ماه به اهداف خود در جریان جنگ با یمن برسند، ناکام ماندند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در ادامه اظهارات خود نسبت به متجاوزان هشدار داد و گفت: در صورت تداوم حملات این متجاوزان علیه یمن، باید شکست بیشتری را تحمل کنند.

وی افزود: در صورتی که به تجاوز و حملات خود علیه یمن ادامه دهید، بیش از گذشته بینی شما را به خاک خواهیم مالید، زیرا جنگ علیه یمن و مردم مقاوم آن یک جنگ نابرابر و ناعادلانه با تمام معیار‌های سیاسی، اخلاقی و بشردوستانه است.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی در ادامه به کشور‌های متجاوز علیه یمن اشاره کرد و گفت: این کشور‌ها در باتلاق جنگ گرفتار شده اند و در هفتمین سال از تجاوز به یمن قرار سات با شکست‌های بیشتر و تلخ‌تر مواجه شوند.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در پایان تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک هیچ متجاوز و اشغالگری در خاک یمن باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار