تعقیب مشتری رستوران توسط مار + فیلم

مشتری که خود را آماده صرف غذا در محوطه فضای باز یک رستوران می کرد با دیدن ماری که به سمتش هجوم برده بود پا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار یک مشتری از یک رستوران محلی در تایلند را به تصویر می‌کشد. این مشتری با ورود به رستوران آماده صرف غذا در محوطه فضای باز آن می‌شد که مورد حمله مار قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو این مشتری در حالی که وارد رستوران شده و قصد نشستن روی صندلی در محوطه فضای باز را دارد دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان یک مار به این مرد حمله ور شده و او با سرعت زیادی پا به فرار می‌گذارد. در این ویدئو این مار به شکلی وحشتناک اقدام به تعقیب این مرد می‌کند. این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.


بیشتر بخوانید


انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من نمی‌دانستم چنین مار‌های تهاجمی هم وجود دارند. وحشتناک بود.» کاربر دیگر نوشت: «وای خدای من، این مار تلاش کرد یک قتل انجام دهد.»

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز یک زن اهل تگزاس تجربه‌ای مشابه را پشت سر گذاشت. «چائونوا لِکومپته» در حال خروج از خانه اش بود که در مقابل منزل خود مورد حمله یک مار قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
مار.....مار....مار...بسه جانم...هر چیزی یه حدی داره آخه..
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
در حقیقت مار در حال فرار است، به آخرین مسیر مار نگاه کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۸:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
عین حمله ی روحانی به اعصاب ملت در صبح جمعه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
الان که روحانی نیست ، تخم مرغه شده 2500
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا همینطور بود.
آخرین اخبار