دشتی اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صنعت گردشگری عامل جبران کسری بودجه/ دولت و مجلس بودجه کافی برای گردشگری در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نظر بگیرند

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: توجه به صنعت گردشگری از راه‌های جبران کسری بودجه است و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ و دولت سیزدهم باید بودجه کافی برای آن در نظر بگیرد.

محمدرضا دشتی اردکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر در نظر گرفتن راهکارهای جبران کسری بودجه کشور گفت: توجه به گردشگری یکی از این راهکارهاست که با متعادل یا مناسب شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا، می‌توان بر روی آن سرمایه گذاری کرد تا کسری بودجه در سال‌های آینده با ارقام بودجه‌ای گردشگری جبران شود.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس یازدهم اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ باید بودجه کافی برای صنعت گردشگری در نظر بگیرد تا رونقی در آن اتفاق بیفتد. کشورهای منطقه در این باره سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


دشتی اردکانی اظهار کرد: تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا در صنعت گردشگری دو سال اخیر اثرگذار بوده است، اما ایران در صنعت گردشگری ظرفیت بی‌بدیلی دارد و در این حوزه میان ۱۰ کشور اول دنیاست. ما می‌توانیم این صنعت را ارتقاء دهیم تا کشور به یک پایداری برسد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد که در دولت سیزدهم انتظار داریم یکی از ارقام بودجه سال‌های آینده، ویژه صنعت گردشگری باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار