اسکوچیچ: یک ملت ۸۰ میلیونی و تعداد زیادی بازیکنان خوب در اختیار داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت vrisak، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مسیر درستی قرار دارد تا ایران را به جام جهانی برساند. ۹ حضور روی نیمکت ایران و ۹ برد، ۲۸ گل زده و ۲ گل خورده حاصل عملکرد این مربی بوده است.

دراگان اسکوچیچ در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط خوب است. من از اوضاع و شرایط موجود راضی هستم. دو شکست باعث ایجاد فشار بی سابقه‌ای شد، ما اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز را از دست بدهیم. تمام تمرکز ما روی کسب صعود در بحرین شد. ایران هرگز موفق نشده بود بحرین را در خاک این کشور شکست دهد. عراق نیز چند سالی گربه سیاه ما شده بود اما ما توانستیم آن ها را با اقتدار از پیش رو برداریم. یک ملت ۸۰ میلیونی و تعداد زیادی بازیکنان خوب داریم. فشار؟ شما حتی نمی‌توانید تصور کنید. از رسانه ها، عموم مردم تا طرفداران. هرکسی نظر خودش را دارد و کار در چنین شرایطی واقعا سخت است، اما من عاشق چالش‌ها هستم. تمام دوران حرفه‌ای من یک چالش بود و می‌دانستم چه چیزی در انتظار من است. من با این چالش ها مشکلی ندارم.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: من فکر می‌کنم با این بازی‌ها اعتماد عمومی را جلب کردم. نتیجه گیری در فوتبال خیلی پیچیده است. امروز هستی، فردا نیستی. به همین دلیل است که من به هدفی که دارم متعهد هستم. در حال حاضر شرایط آسان‌تر است، زیرا ما وارد دوره خوبی شده ایم، هیچ شک و تردیدی در ابتدا وجود نداشت. مخصوصا از آنجا که من به موقعیتی می‌رسم که ویلموتس و کی روش قبل از من داشتند. من اعتماد طرفداران را احساس می‌کنم و این باعث می‌شود انرژی و خوش بینی خوبی به من وارد شود. همچنین یک برد دیگر نیاز دارم تا رکورد تعداد برد‌های متوالی در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران را به دست بیاورم.

اسکوچیچ اضافه کرد: بدترین اتفاقی که می تواند برای ما رخ دهد این است که فکر کنیم همه چیز تمام شده است. ما توانستیم حداکثر امتیاز را به دست آوردیم. جشن فقط در زمانی که صعود تضمین شود باید رخ دهد و اتفاق بیوفتد. تا آن زمان، ما باید ۱۰۰ درصد تلاش کنیم. من بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای در اختیار دارم.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره لژیونر ایران در لیگ کرواسی گفت: صادق محرمی برای من بازیکن فوق العاده مهمی است. من فکر می کنم او برای دیناموزاگرب، بازیکن مهمی باشد. معتقدم که او به زودی هر آنچه را که در موردش، می‌دانم نشان می‌دهد. ایرانیان از نظر ژنتیکی و از نظر فیزیکی بسیار برتر هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
برو جمع کن، کی روش تیم ساخت و بازیکن ها بازیکن هستن وگرنه تو تیم باشگاهی... تر نمی زدی
Iran (Islamic Republic of)
Adnan_h.b
۰۰:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
همون تیم کیروش جونت دست ویلموتسم بود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۱:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
مربی با دانشی هست .در چند باشگاه در ایران وقتی کار کرده واقعا موفق بود ..خدا پشت پناه تیم ملی کشورم و سرمربی کشورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
مربی خوبی است . امیدوارم با یک باخت مشکلی برایش ایجاد نکنند.
آخرین اخبار