انتشار محتویات کپسول گاز کلر ۴۰ نفر را مسموم کرد

۴۰ نفر از اهالی شهر هفشجان به علت انتشار محتویات دو عدد کپسول گاز کلر مسموم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: دیشب جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ انتشار محتویات دو عدد کپسول گاز کلر در حومه شهر هفشجان موجب مسمومیت ۴۰ نفر از اهالی این شهر شد.

او افزود: آلودگی ناشی از انتشار گاز کلر در شهر هفشجان مهار شده است و چهار نفر از مصدومان نیز به مراکز درمانی شهرکرد اعزام شدند.


بیشتر بخوانید


ارژنگ با بیان اینکه به سرعت نیرو‌های آتش‌نشانی و بهداشت و درمان به منطقه اعزام شدند، اضافه کرد: با شناسایی محل انتشار گاز کلر، کپسول‌ها مهار و محل با کمک نیرو‌های آتش‌نشانی به طور کامل شست‌وشو داده شد.

او ادامه داد: در حال حاضر آلودگی ناشی از گاز کلر به طور کامل مهار شده است و در پی نگرانی مردم در خصوص سلامتی آب آشامیدنی نیز، نیرو‌های شرکت آب و فاضلاب، سنجش و بررسی‌های لازم را انجام دادند که خوشبختانه هیچ‌گونه آلودگی در آب آشامیدنی منطقه دیده نشد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مسمومیت برخی از شهروندان به دلیل ربودن و باز کردن کپسول‌های حاوی گاز کلر در هفشجان گفت: دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفته است.

کپسول گاز کلر منفجر شده

راستینه  اظهار داشت: شب گذشته ۲ عدد کپسول‌ حاوی گاز کلر از ایستگاه توزیع آب شرب هفشجان توسط افراد ناشناسی ربوده شده و در شمال این شهر حوالی خیابان مدرس کپسول‌ها باز و گاز کلر موجود در آن در سطح شهر پخش شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.