برگزاری سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان

دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان ۲۶ الی ۲۸ آبان امسال در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدمحمدجواد کبودرآهنگی دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه برای شرکت در جشنواره ۱۵ آبان است.

او افزود: به منظور برنامه ریزی گروه نمایشی آخرین زمان اعلام نظر هیات ارزیابی جشنواره سی و سوم ۲۰ آبان در نظر گرفته شده است.

دبیر جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش صحنه‌ای جشنواره به‌صورت رقابتی برگزار و در بخش خیابانی نیز ۲ نمایش به‌صورت غیررقابتی و به انتخاب دبیرخانه جشنواره اجرا می‌شود که به پذیرفته شدگان در این بخش مبلغی به‌عنوان کمک‌هزینه پرداخت خواهد شد.
کبودراهنگی اظهار داشت: با توجه به سرعت واکسیناسیون عمومی در صورت مناسب بودن شرایط بهداشتی، بازبینی آثار نمایشی به صورت زنده انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر استان، با تکیه بر گسترش اجرا‌های عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای ایران اسلامی و با موضوعاتی همچون امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده و هم‌گرایی ملی برگزار می‌شود.

دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان یادآور شد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی استان برگزار می‌شود.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار