تأکید دوباره دکتر فائوچی بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا

رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با تأکید بر اهمیت دوز تقویتی کرونا گفت افراد ممکن است ناقل بی علامت باشند و سبب مرگ دیگران گردند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری یو اس‌ای تودی، دکتر آنتونی فائوچی،  رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا در سخنانی بار دیگر بر اهمیت تزریق دوز تقویتی (دوز سوم) واکسن کرونا تأکید کرد.

دکتر فائوچی که از وی با عنوان «متخصص ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا» نیز نام برده می‌شود، در مصاحبه‌ای با شبکه «ام اس ان بی سی» با تأکید بر این مسأله گفت: دوز تقویتی بخش مهمی از تلاش‌ها برای متوقف کردن شیوع کروناست؛ زیرا که ایمنی بدن افراد در تمامی گروه‌های سنی در حال پایین آمدن است.

او در ادامه گفت: اگر شما مبتلا شده باشید، حتی در صورتی که هیچ علائمی نیز نداشته باشید، به احتمال زیاد ویروس را به فرد دیگری منتقل خواهید کرد که او نیز ممکن است این ویروس را به فرد سومی منتقل کند و همین امر سبب بستری شدن آن فرد و حتی مرگ آن فرد گردد؛ بنابراین باید به این موضوع توجه کنید که شما در خلأ نیستید؛ بلکه شما بخشی از جامعه هستید.

متخصص ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا همچنین تأکید کرد: دولت در حال کار بر روی تهیه واکسن برای آمریکا و دیگر مناطق جهان است و از همه افراد حتی افراد سالم و جوان می‌خواهم واکسن بزنند.

تأکید دوباره دکتر فائوچی بر اهمیت تزریق دوز سوم کرونا پس از آن صورت می‌گیرد که پیشتر برخی طرف‌ها تردید‌هایی را درباره لزوم تزریق دوز تقویتی واکسن کرونا بیان کرده بودند.

در همین حال، انگلیس نیز روز سه شنبه اعلام کرد تزریق دوز تقویتی کرونا را به تمام افراد بالای ۵۰ سال و گروه‌های آسیب پذیر آغاز می‌کند. همچنین نهاد مشاوره پزشکی مستقل دولت هلند نیز اعلام کرد دوز‌های تقویتی واکسن کرونا باید با اولویت بالا به افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، زده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
آدم به این اصرار شک میکنه میگن طرف فراماسونه
آخرین اخبار