رافت: پرسپولیس صعود مقتدرانه ای در آسیا داشت/ باشگاه تراکتور باید به فرد دلسوز واگذار شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

پایان رافت، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری پرسپولیس برابر تیم استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همان طور که انتظار می‌رفت بازی حساسی را شاهد بودیم. تیم استقلال تاجیکستان در زمین خودش بازی می‌کرد و از آن طرف چمن ورزشگاه مصنوعی بود. یک مقدار  زمان برد تا بازیکنان پرسپولیس با شرایط و جو ورزشگاه آشنا شوند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: ما باید ببینیم حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی چه تیمی است. سرخپوشان گام اول را محکم برداشتند و حریف سرسخت خود را شکست دادند و مقتدرانه به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافتند.

او ادامه داد: خوشبختانه هر چه از زمان بازی گذشت، سرخپوشان توانستند بر بازی مسلط شوند و تاکتیک‌های گل محمدی را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کنند. تعویض‌های گل محمدی هم به موقع بود و مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ بازی گل زیبایی به ثمر رساند.

رافت گفت: با وجود این که تیم پرسپولیس با تک مهاجم بازی می‌کرد، اما وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه و رضا اسدی خیلی خوب به خط حمله اضافه می‌شدند و موقعیت گلزنی ایجاد می کردند. تمام بازیکنان با همه وجود خود بازی کردند و پیروزی دلچسبی به دست آوردند.

او درباره وضعیت تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور شرایط سختی را در این مدت پشت سر گذاشته است. این تیم تبریزی هواداران پرشوری دارد و امیدوارم از این وضعیت خارج شود. ان شاءالله زنوزی باشگاه تراکتور را  به  فرد دلسوز، فوتبالی و با شرایط اقتصادی خوب واگذار کند.

رافت درباره شکست تراکتور برابر تیم النصر عربستان بیان کرد: تیم‌های عربی بازیکنان و مربیان باکیفیت جذب می‌کنند، اما تیم‌های ما برعکس عمل می‌کنند و نفرات بی کیفیتی به خدمت می‌گیرند. اگر ما می‌خواهیم حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشیم باید مربیان و بازیکنان با کیفیت بگیریم. ما نباید بازیکنی مثل استوکس را به خدمت بگیریم که  تیم تراکتور را به خاک سیاه نشاند. تیم‌های آسیایی خوب هزینه می‌کنند و ما هم باید سرمایه گذاری خوبی انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار