روزنامه‌های بوشهر در ۲۴ شهریور ۱۴۰۰؛

ساخت واحد‌های دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر سرعت می‌گیرند/ بیکاری بومی‌ها در قطب انرژی کشور

شماره امروز روزنامه‌های بوشهر را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در نخستین صفحه روزنامه بامداد جنوب این تیتر‌ها آمده است: ساخت واحد‌های دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر سرعت می‌گیرند، قلع و قمع سواحل دیر و جنگل حرا در سایه انفعال و سکوت رسانه‌ها، ادعای رسانه‌های آمریکایی؛ فاصله برای دستیابی به بمب فقط یک ماه است؟!، بستری‌های کرونایی در استان بوشهر به ۳۱۸ نفر رسید، از متقاضیان احداث جایگاه سوخت در منطقه ۲ بوشهر استقبال می‌شود، بانوان بعد از دو سال بار دیگر از نزدیک بازی تیم ملی را خواهند دید؟، نگاهی به مجموعه شعر «رنگین کمان شمال و جنوب خیال» و توزیع عادلانه بودجه با «آمایش سرزمینی» صورت می‌گیرد.

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیتر‌ها را می‌توان دید: بیکاری بومی‌ها در قطب انرژی کشور، خسارت ۶۶ میلیارد تومانی خشکسالی به مراتع استان، بیماران بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر روزانه به کمتر از ۱۰۰ نفر رسید، داور بوشهری به مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کشور روسیه دعوت شد، خارگ صاحب «سی تی اسکن» می‌شود، ۵۰ تیم ورزشی استان بوشهر در لیگ‌های کشوری حضور دارند، اضافه خدمت سربازان چگونه بخشیده می‌شود؟ و اورهال پالایشگاه نهم عسلویه را تا پایان واکسیناسیون کامل پرسنل لغو کنید.

روزنامه‌های بوشهر در ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

روزنامه‌های بوشهر در ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.