دبیر فدراسیون اسکی: امیدواریم راه حلی برای کسب سهمیه مجدد در المپیک زمستانی پیدا کنیم

ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی کشورمان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سه سهمیه در رشته‌های آلپاین یک آقا و یک خانم و در رشته صحرانوردی یک سهیمه آقا برای المپیک زمستانی کسب کرده ایم، اما با توجه به شرایط کرونا مسابقات کسب سهمیه در صحرا نوردی در سطح بالایی برگزار شد که ورزشکار ما نتوانست کسب امتیاز کند. در حال رایزنی با رئیس فدراسیون جهانی هستیم و امیدواریم راه حلی برای کسب سهمیه مجدد پیدا کنیم.

او ادامه داد:کسب یک سهمیه دیگر برای المپیک زمستانی کار سختی است، اما امیدوار هستیم بتوانیم اقدامی در این زمینه انجام دهیم. نفرات ورزشکار برای حضور در المپیک زمستانی مشخص نیست. از دی ماه مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و از بین ورزشکارانی که حائز امتیاز لازم باشند نفرات انتخاب می‌شود.

دبیر فدراسیون اسکی گفت: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای ما به وجود آورده است؛ ورزشکاران فقط تمرینات بدنسازی انجام می دهند. برخی ورزشکاران درخواست داشتند زیر نظر مربیان خصوصی تمرینات خود را دنبال کنند که فدراسیون با این موضوع موافقت کرده است. در هیئت‌ های تهران و البرز هماهنگی‌ها انجام شده تا اردو‌های ویژه را برای ورزشکاران برگزار کنند. با بازگشایی پیست توچال تمرینات فنی ورزشکاران المپیکی هم از سر گرفته می‌شود و برای صحرا نوردی هم از پیست امامزاده هاشم (ع) را پس از برف گیری استفاده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.