برگزاری آیین تقدیر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

آیین تقدیر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش بیمارستان پورسینا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: مدافعان سلامت در طول بحران کرونا مجاهدت‌های ویژه‌ای کرده و در این مسیر شهدایی والامقام را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

او با اذعان به اینکه از نزدیک شاهد زحمات کادر بهداشت و درمان بوده ایم، افزود: تلاش مدافعان سلامت در پایداری سلامت و مقابله با کرونا بسیار موثر بوده که شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: سپاه و بسیج در کنار کادر درمان در خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا جهاد می‌کند.

در این مراسم از پزشکان ایثارگر تجلیل به عمل آمد و لوح سپاسی نیز از سوی حجت الاسلام ربانی نژاد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت و قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به پزشکان محترم تقدیم شد.

سپاه ناحیه مرکزی رشت از روز اول مقابله با کرونا با تولید ماسک، شیلد، مایع ضدعفونی و... و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و انجام طرح شهید سلیمانی و غسل، کفن و تدفین اموات کرونایی در شهرستان رشت و بیمارستان‌های شهرستان رشت در کنار مردم و کادر درمان خدمت رسانی کرده است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.