رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان مطرح کرد؛

واکسینه شدن همه دانشجوها تا پایان آبان

رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان پیش بینی کرد؛واکسیناسیون کرونای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد استان تا پایان آبان امسال به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان گفت: ۹۹ درصد از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد هرمزگان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

کامرانی افزود: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد استان در حال انجام است وپیش بینی می‌شود واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد استان هرمزگان تا پایان آبان امسال به اتمام برسد.

او در خصوص بازگشایی دانشگاه‌های آزاد و تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری، افزود: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده ترم تحصیلی پیش رو همچنان به صورت مجازی خواهد بود مگر در خصوص واحد‌های کارگاهی و ازمایشگاهی که در صورت صلاحدید با رعایت کامل شیوه نامه های  بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر در خصوص امتحانات پایان ترم تصمیمی اتخاذ نشده است، به محض تصمیم گیری همچون ترم‌های گذشته به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

کامرانی افزود: ثبت نام با کنکور به اتمام رسیده و ثبت نام بدون کنکور در محل،  در حال انجام است.

او گفت: در این بازه زمانی نمی‌توان به طور دقیق افزایش درصد ثبت نامی‌ها را در مقایسه با سال‌های گذشته اعلام کرد، اما حداقل ۲۰ درصد افزایش ثبت نامی ورودی‌های جدید محرز است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.