کمبود تخت آی سی یو، جان شهروند آمریکایی را گرفت

در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا و کمبود تخت‌های آی سی یو در آمریکا، بیماران غیر کرونایی نیز جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری WGN، شهروند آلابامایی پس از آنکه ۴۳ بیمارستان با تخت‌های پر آی سی یو، وی را پس زدند، جان باخت.

خانواده مرد آلابامایی که به دلیل مشکلات قلبی در فاصله ۲۰۰ مایلی خانه اش جان باخت، از مردم می‌خواهند که در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، زیرا بیش از ۴۰ بیمارستان در سه ایالت به علت نبود تخت آی سی یو نتوانستند او را پذیرش کنند.

ری مارتین دمونیا که دچار حمله قلبی شده بود به نزدیکترین بیمارستان موجود منتقل شد. اما به دلیل اشغال تخت‌های بیمارستانی با بیماران کرونایی، مسئولین بیمارستان نتوانستند او را پذیرش کنند و وی در نهایت جان خود را از دست داد.

در اعلامیه فوت وی، خانواده دمونیا از مردم خواستند که در برابر کووید ۱۹ واکسینه شوند. در آگهی ترحیم آمده است: «به احترام ری، اگر واکسینه نشده اید، به منظور تخلیه تخت‌های بیمارستانی واکسینه شوید».

موارد بالای ابتلا به کرونا بار دیگر بیمارستان‌های سراسر آمریکا را به مرز اشباع رسانده است.

دان هوارد، معاون انجمن بیمارستان آلاباما گفت: «این ایالت در وضعیت بدی قرار دارد. شیوع کووید-۱۹ در اواسط ماه اوت آغاز شد و اکنون به بالاترین حد خود در دوران همه گیری رسیده است. من نمی‌توانم پیش بینی کنم فردا چه اتفاقی می‌افتد، اما مطمئناً در مسیر درستی قرار نگرفته ایم».

اگرچه بیمارستان‌ها قابلیت افزایش ظرفیت را دارند، اما کمبود کارکنان و نیروی انسانی وضعیت را سخت‌تر کرده است.

سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، مجموع بیماران کرونایی آلاباما ۱۸۰ نفر بیشتر از ظرفیت تخت‌های بیمارستان این ایالت بوده است. هوارد این وضعیت را وخیم و بسیار جدی تلقی کرد.

انجمن بیمارستان آلاباما روزانه با بخش بهداشت ایالتی و دفتر فرمانداری برای یافتن کارکنان و منابع همکاری می‌کند. طوفان آیدا نیز که چندی پیش رخ داد، بخش اعظم امکانات بیمارستان‌ها را از بین برد. تیم‌های پزشکی فدرال از مردم می‌خواهند فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند و تنها در صورت بروز مشکل حاد و اضطراری به اورژانس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بفرمایید اینم از اثر بخشی واکسن‌های فایزر و مدرنا که یه عده سنگشو به سینه میزدند. بجای اینکه اوضاع کنترل بشه وضع داره بدتر میشه. آمار دو ماه اخیر آمریکا رو چک کنید متوجه میشید چرا دارند دوباره ماسک رو اجباری می‌کنند. وضع رژیم صهیونیستی که درصد واکسیناسیون کامل بالاتری نسبت به آمریکا داره از اینم بدتره
آخرین اخبار