مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان:

شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است

صفاری نیا گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش تنظیم و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

مجید صفاری نیا مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده به دانشگاه‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است. این شیوه نامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که سال گذشته توسط ستاد کرونا تنظیم شده بود و همکاران پزشک دانشگاه‌ها با توجه به شناخت بیشتر ویروس و شرایط فعلی با اعمال برخی تغییرات، آن را کامل‌تر کردند.

صفاری‌نیا افزود: اولویت در رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی بر تهویه مطبوع، رعایت فاصله اجتماعی و انجام واکسیناسیون است، این شیوه نامه‌ها در محیط‌های کتابخانه، ساختمان‌های اداری و آموزشی، کلاسی، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، بوفه‌های غذایی، سالن‌های ورزشی و استخر، سالن اجتماعات، نمازخانه، حمل و نقل، مراکز بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، سلف سرویس ها، غذاخوری‌ها و محیط‌های خوابگاهی باید رعایت شود.


بیشتر بخوانید: وضعیت جسمانی دانشجویان غربالگری شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آقای دکتر !!
آن وقت با این وضع و اوضاع, دنبال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستید؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نکنه میخواهید جهنم را روبروی چشمان مردم بیاورید؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا