ساخت کلیپ معنادار از حمله زامبی‌ها به انسان در عصر کرونا + انیمیشن

یک کلیپ‌ساز، انیمیشن معناداری درباره ویروس کرونا ساخته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار ویروس کرونا با ابهامات و شایعات فراوانی همراه است. برخی معتقدند این ویروس از حیوانات به انسان منتقل شده و برخی معتقدند یک سلاح کشتار جمعی است. برخی هم هیزم به آتش شایعات ریخته و با ساخت کلیپ های تخیلی تلاش دارند تا آینده جهان را به شکلی متفاوت به نمایش بگذارند.

از گذشته تاکنون خبرهایی مبنی بر تلاش برخی کشورها در تولید ویروس های خطرناک منتشر شده اند و حتی گفته می شود برخی از آزمایشگاه های مخفی در حال ساخت ابر انسان‌ها و یا زامبی ها هستند و اکنون یک کلیپ ساز سعی دارد تا تمامی این حوادث را به یکدیگر گره زده و در یک فیلم کوتاه ویروس کرونا را به پروژه زامبی سازی مرتبط کند.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۹:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
امروزه اخبار وحشتناکی به گوش میرسه و همچنین از سفر برخی چهره ها به جاهایی همچون قبرس یکم اخبار مشکوک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۰
واقعا هر چی فکر میکنم به این نتیجه میرسم که با این روند که هر روز یک نوع بیماری جدید میاد... بعید نیست که در اینده این فیلمها تحقق پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
زامبیها همان دشمنان بشریت فراعنه نژادپرستان تروریستهای مافیای قدرت و ثروت جهانخواران بی شرم بی عدالتهای تبعیضگران عالم هستی هستند که بی رحمانه دارند با هزاران روش بشریت را می کشند خیلیها رو با پمبه سر می برند و زندگیهایشان را دارن نابود می کنند با تهاجم فرهنگ فاسدین غربگرایانه و با افکندن فقر و بیکاری در خانواده های بشریت متلاشی کردن خانواده ها و خیلیها رو دارند با جنگ میکربی ساخت و تولید فراوان و توزیع ویروس کرونا در جهان می کشند و خیلیهارو با سلاحهای کشتار جمعی مانند بمبهای شیمیایی و بمبهای اتمی و لیزی و هیدروژنی کشتار جمعی مردمان بی دفاع را به خاک خون می کشند خیلیها رو با سلاح های سبک گرم و سرد می کشند زامبیها همان شیاطین خبیث انگلیسیهای جنایتکاران موذی و آمریکایهای تروریست و صهیونیستها و کافران شرق و غرب و همپیمانانشان در شرق و غرب عالم هستی هستند که مردم جهان را با هزاران روش دارن قتل عام می کنند و در طول تاریخ هم پروندهشان سیاه و خراب و نکبت بوده است پر از جرمها و جنایات فراوانشان است که البته باید مومنین مستضعفین در سر تا سر جهان یکپارچه شوند و تمامی این زامبیهای جنایتکاران تروریستهای غارتگران اشغالگران نژادپرستان فاشیست را نابودشان کنند تا جهان به ایمنی و امنیت و سلامتی و عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف حقوق بشرانه مومنانه و عادلانه دست یابد . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار