تامین منزل مسکونی با حساب پس انداز مسکن جوانان

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان یک حساب پس انداز با نگاهی بلند مدت برای تامین منزل مسکونی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز جوانان موافقت کرد و حساب پس انداز مسکن جوانان یک حساب پس انداز با نگاهی بلند مدت برای تامین منزل مسکونی است و این تصمیم با هدف تامین آتیه فرزندان در حوزه مسکن اتخاذ شد.

او با بیان اینکه مبلغ تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بعد از مدت ۱۵ سال سپرده گذاری، در اهواز هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌های این استان 7 میلیارد ریال است، تصریح کرد: حساب پس انداز مسکن جوانان یکی از انواع حساب‌های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده که دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده گذاری ارائه شده توسط بانک در بلند مدت از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود.

نادری ادامه داد: مدت انتظار برای دریافت وام مسکن جوانان بین ۵ تا ۱۵ سال است، ولی برای دریافت حداکثر سقف این تسهیلات یعنی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اهواز و ۷ میلیارد ریال برای سایر شهر‌های استان باید مدت ۱۵ سال منتظر بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار