قدیری ابیانه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی از نزدیک استان‌ها توسط رئیس جمهور به فهم بهتر مساله کمک می‌کند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بررسی مسائل استان‌ها از نزدیک توسط رئیس جمهور و یا هر مسئول دیگری به فهم هرچه بهتر صورت مساله کمک می‌کند.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تایید اقدامات سید ابراهیم رئیسی در سفرهای استانی بیان کرد: بررسی مسائل استان‌ها از نزدیک توسط رئیس جمهور و یا هر مسئول دیگری اقدامی ضروری است که به فهم هر چه بهتر صورت مساله کمک می‌کند.

او ادامه داد: تا زمانی که صورت مساله به خوبی شناخته نشود، ارائه راهکار هم سخت خواهد بود؛ سفرهای استانی امر مثبتی است اما آقای رئیسی از وقت استراحت خود برای این سفرها گذشته است. البته نگرانی ما از این است که در حین این دید و بازدیدها دچار مشکل کرونا شود.

قدیری ابیانه افزود: این سفرها تاثیرات بسیار خوبی بر روی مردم دارد. یکی از سفرهای اولیه آقای رئیسی یکی خوزستان و دیگری هم سیستان و بلوچستان بود که از محروم ترین مناطق هم شروع کرده و اولویت اصلی او محرومیت زدایی بوده است.

فعال سیاسی اصولگرا درباره تاثیر این سفرهای استانی بر روی مردم گفت: مردم در این زمینه به خوبی متوجه می‌شوند که آقای رئیسی به فکر آنها بوده و در صدد حل مشکلات مردم است و به دنبال این است که مشکلات مردم را حل کرده و اعتماد مردم را جلب کند. جلب اعتماد مردم و مشاهده دلسوزی آنها مشارکت مردم در امور کشور را افزایش می‌دهد، کمااینکه هیچ اقدام بزرگی هم بدون مشارکت مردم قابل اجرا نیست. این اثرگذاری باعث می‌شود که مردم بدانند که دولت با همه توان خود به دنبال خدمت به مردم بوده و این امری بسیار مثبت است.


بیشتر بخوانید

استفاده از وزرای دولت روحانی نشان داد دولت رئیسی فراجناحی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار