کارخانه فولاد روهینا، نمونه بارز حفظ استانداردها و ارتقاء کیفیت میلگرد

مدیرکل استاندارد خوزستان از حفظ استانداردها و رقابت پذیری محصول همزمان با ارتقاء کیفیت میلگرد در کارخانه فولاد روهینا ابراز رضایت کرد.

رضا قیصی پور، مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به بازدید از کارخانه فولاد روهینا در دزفول که به همراه جمعی از مسئولان در رابطه با تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری مبنی بر "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" اشاره کرد و گفت: در بازدید انجام شده از این کارخانه، فرآیند تولید و همچنین مسائل و مشکلات واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

او با تاکید بر استمرار رعایت استاندارد‌ها در کارخانه‌های تولیدی فعال در زمینه‌های مختلف در سطح خوزستان تاکید کرد و افزود: پایبندی به استانداردها، حفظ رقابت پذیری محصول و ارتقاء سطح کیفی میلگرد و نقشی که این محصول در استحکام بخشی ساختمان‌ها و سازه‌ها دارد، در محصولات تولیدی کارخانه فولاد روهینا به وضوح قابل مشاهده است.

قیصی پور بیان داشت: مدیرعامل واحد تولیدی مذکور از نحوه تخصیص و سهمیه بندی برق جهت تولید و اشکالاتی که اثرات منفی در فرآیند تولید استاندارد ایجاد می‌کند توضیحاتی ارائه داد که مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیرکل استاندارد استان خوزستان؛ کارخانه فولاد روهینا دزفول دارای یکی از مدرن‌ترین خطوط تولید میلگرد در کشور محسوب می‌شود که نمونه مشابه آن در خاورمیانه محدود است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.