دومین حضور رونالدو در منچستریونایتد/ معادله جذاب سولشر در اولدترافورد

کریستیانو رونالدو ستاره ۳۶ ساله دنیای فوتبال بعد از ۱۲ سال بار دیگر برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو شنبه شب پس از ۱۲ سال بار دیگر برای تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بازی خواهد کرد. رونالدو که آخرین بازی خود برای منچستریونایتد را در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۹ انجام داد، اکنون با کسب افتخارات فراوان به تیمی بازگشته است که چندان شباهتی به تیم دوران حضور اولش ندارد. تیمی که حتی از این ستاره نیز افتخارات کمتری را در این سال‌ها کسب کرده است، اما آیا رونالدو می‌تواند همان بازیکنی باشد که هواداران منچستریونایتد از آٖن انتظار دارند؟

هواداران منچستریونایتد رونالدویی را به یاد دارند که ۲۴ ساله بود و مقابل هر حریفی پیروز می‌شد، اما اکنون ۳۶ ساله به اولدترافورد بازگشته و با وجود این که در سال‌های قبل نیز عملکرد گلزنی خوبی را از خود در لالیگا و سری آ به ثبت رسانده است، اما سرمربی نروژی نیز می‌داند که باید مانند دوران زیدان در رئال مادرید زمان حضور این ستاره ۳۶ ساله در میدان مدیریت شود تا عملکرد استاندارد رونالدو تحت تاثیر قرار نگیرد.

بنابراین به نظر می‌رسد که سولشر مجبور است که از این ستاه پرتغالی در بعضی از مقاطع فصل و یا بازی‌های نه چندان حساس استفاده نکند تا رونالدو را برای مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا آماده کند، مسابقاتی که منچستری‌ها آخرین عنوان قهرمانی خود را در آن با حضور همین ستاره پرتغالی جشن گرفتند.

حضور رونالدو در منچستریونایتد و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یا لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بهترین پایان برای یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.