داغی که کرونا بر دل ۶ خانواده بوشهری گذاشت

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۳ مرد و ۳ زن در این استان قربانی کرونا شدند که جوان‌ترینشان ۳۵ سال داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: اکنون ۴۷۹ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بیمار در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۳ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند، ادامه داد: ۱۷ نفرشان در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش شده است، عنوان کرد: ۳ مرد ۹۰، ۶۳ و ۵۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، اعصاب وروان و دیابت و ۳ زن ۵۲، ۴۳ و ۳۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای آسم، دیابت و فشار خون، امروز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۱ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۹۷۶ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده و هزار و ۸۸۱ نفر هم  قربانی این بیماری شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
باسلام واقعا به کادر درمان خسته نباشید عرض میکنم