اهداء ۴۳ عدد مخزن آب به روستا‌های هرمزگان

با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ۴۳ مخزن پنج و ۱۰ هزار لیتری به روستا‌های کم برخوردار هرمزگان اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان با اشاره به اهدای ۴۳ مخزن پنج و ۱۰ هزار لیتری به روستا‌های کم برخوردار هرمزگان گفت: برای خرید این مخازن چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

دانشمند افزود: پارسال در زمینه عمرانی، آبرسانی، درمانی و ساخت ۹۰ فضای آموزشی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در هرمزگان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


او به راه اندازی بیمارستان صحرایی در بندرعباس اشاره کرد و گفت: ۵ هزار کیت تشخیص کرونا، ۵ هزار دست لباس ایزوله (گان)، کپسول و دستگاه اکسیژن نیز به مراکز درمانی هرمزگان اهداء شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: در هرمزگان ظرفیت ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی وجود دارد.

منوچهر دانشمند افزود: تاکنون حدود ۸۰۰ فرصت شغلی در جامعه روستایی هرمزگان ایجاد، و ۳ هزار ۵۰۰ شغل نیز در استان هدف گذاری شده است.

امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هم گفت: آبرسانی به شهر گوهران و ۵۸ روستا از سد سهران، آبرسانی به جزیره هرمز، شهرستان‌های سیریک و غرب جاسک از طرح‌های مشترک و درحال اجرا با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز با اشاره به مشکلات تامین آب روستا‌های استان گفت: باید برای رفع مشکل آب شهرستان‌های قشم و سیریک تلاش شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: مخزن آب ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.