انفجار سیلندر گاز در شادگان قربانی و مصدوم بر جا گذاشت

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حادثه‌ی انفجار سیلندر گاز شادگان یک کودک و یک زن قربانی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدنادر نقیبی، رئیس مرکز حوادث و فوریت های ‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در اثر نشتی و ریزش آوار در یک واحد مسکونی باعث کشته شدن یک کودک و مصدومیت ۴ نفر در شهرک منتظری شهرستان شادگان شد.

او به دنبال این  انفجار از رها سازی یک پسربچه سه ساله بدون علائم حیاتی از زیر آوار و  در این حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی خبر داد و ساعاتی بعد یک زن نیز که در این حادثه حضور داشت ،فوت کرد.

نقیبی  شمار مصدومان ناشی از این حادثه را ۴ نفر اعلام کرد وافزود: این افراد دچارسوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند.

او ادامه داد: پس از اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین های فوریت های پزشکی، مصدومان حادثه ی اتفجار سیلندر گاز در شادگان  برای ادامه درمان  به بیمارستان های شهید معرفی شادگان ، طالقانی اهواز و گلستان اهواز منتقل شدند اما یکی از آن افراد که زنی سی ساله بود به علت مصدومیت شدید فوت کرد.

او بر اساس علت این حادثه را بنا به اظهار نظر شاهدان عینی در محل حادثه ، نشتی گاز مایع اعلام کرد و گفت: نشت گاز مایع از سیلندر گاز و انفجار پس از آن باعث ریزش آوار شد که مصدومیت هم به دلیل ریزش آوار و سوختگی ناشی از انفجار بوده است.

نقیبی با بیان اینکه زمان رخ دادن این حادثه ی انفجار سیلندر گاز در شادگان ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه  بوده است، ادامه داد: در تماس با سامانه ۱۱۵ در خصوص انفجار یک منزل مسکونی واقع در شهرک منتظری این شهرستان  به سرعت چهار دستگاه آمبولانس  اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام‌شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.