خوابگاه دانشجویان پزشکی کرمانشاه با۵۰میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:متأسفانه بیشتر خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قدیمی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز مرحله دوم ساخت خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: این اعتبار از بانک صادرات در حال جذب است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد یک خوابگاه کاملا استاندارد در دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

او با اشاره به خدماتی که در حوزه اسکان و خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارائه‌شده است، افزود: متأسفانه بیشتر خوابگاه‌های دانشگاه قدیمی هستند و به‌همین دلیل تمرکز اصلی ما طی چهار سال گذشته، نوسازی و بهسازی این خوابگاه‌ها بوده‌است.

دکتر غلامی بیان داشت: به‌عنوان نمونه خوابگاه طالقانی حدود ۶۵ سال قبل ساخته شده و با مشکلات زیادی روبه‌رو بود به‌همین دلیل ما همه تاسیسات و کل خوابگاه را نوسازی کردیم.

او همچنین از نوسازی خوابگاه شهید مفتح خبر داد و گفت که این خوابگاه در سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان خواهد بود.

به گفته غلامی، هزار و ۸۰۰ متر از واحد‌های مسکونی دانشگاه هم به خوابگاه شهید الوانی تبدیل شد و بعد از نوسازی در اختیار رزیدنت‌های پسر قرار گرفته است.

او به بازسازی خوابگاه مطهری با ۴۰ واحد مسکونی نیز اشاره و اظهار کرد: این خوابگاه در اختیار دانشجویان متأهل قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این‌که طی چهار سال گذشته حدود پنج میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی خوابگاه‌های استان هزینه‌شده است، گفت: چهار میلیارد تومان نیز تامین اعتبار شده و طرح‌های آن در مرحله مزایده قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.